Πως βρίσκω το έργο που με ενδιαφέρει;

Στο πλαίσιο αναζήτησης τοποθετήστε ένα όνομα ζωγράφου, ή μια λέξη του τίτλου που σας ενδιαφέρει. Γράψτε ελληνικά γράμματα ή κεφαλαία χωρίς τόνους. Αν θέλετε να δείτε τα ονόματα ζωγράφων αλφαβητικά μπορείτε να κάνετε κλικ στο μενού Όλοι οι ζωγράφοι

Πως παράγονται οι καμβάδες;

Χρησιμοποιείται, βαμβακερός καλλιτεχνικός καμβάς. Η ψηφιακή αναπαραγωγή της ARTIVITY, γίνεται με ειδικά οικολογικά μελάνια. Υψηλής αντοχής, χρωματικής απόδοσης και αξιοπιστίας. Ο καμβάς είναι τόσο κατάλληλος και αξιόπιστος στην εκτύπωση, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και για ζωγραφική με το χέρι. Γι αυτό, τα αντίγραφα ζωγραφικής ARTIVITY έχουν κορυφαία ποιότητα.

Υπάρχει βοήθεια;

Ένας ειδικός μπορεί να βοηθήσει στην αναζήτηση θεμάτων, ή για ερωτήσεις, όπως μπορεί από μια φωτογραφία να γίνει καμβάς; Ποιό θέμα ταιριάζει στο χώρο, ή ακόμη και να πάρετε εικόνα πριν αγοράσετε, πώς θα φαίνεται ένας καμβάς μέσα στο χώρο σας! Πολύ απλά επισκεφτείτε την φόρμα επικοινωνίας.

Τι είναι τα βερνίκια;

Διαθέτουμε πρόσθετες επεξεργασίες που εφαρμόζονται με το χέρι. Το λείο, τονίζει τα χρώματα. Η λαδοτυπία (ή ελαιοτυπία), προδίδει επιπλέον μια καλλιτεχνική υφή. Δεν είναι υποχρεωτικό να προσθέσετε βερνίκια. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες, στην ενότητα: Η ποιότητα ARTIVITY

Ο Μιχάλης Οικονόμου (Πειραιάς, 1888 – Αθήνα, Μάιος 1933) ήταν διακεκριμένος Έλληνας ζωγράφος της εποχής του Μεσοπολέμου.

Τα πρώτα μαθήματα ζωγραφικής τα έλαβε από τον Κ. Βολανάκη. Το 1906 πήγε στο Παρίσι για να σπουδάσει ναυπηγική, αλλά αντ’ αυτού γράφτηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών. Το ζωγραφικό του έργο θαυμάστηκε και εκτιμήθηκε μετά τον θάνατό του. Το έργο του, που αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από τοπιογραφίες από την Νότιο Γαλλία και την Ελλάδα, χαρακτηρίζεται ως γνήσιο ιμπρεσιονιστικό. Διακρίνεται για την αβρότητά του, το λεπτό συναισθηματισμό και την ονειρική ατμόσφαιρα που περικλείει. Θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους και προσωπικότερους Έλληνες ζωγράφους της περιόδου του Μεσοπολέμου.
(Από Wikipedia)

Τα πιο δημοφιλή του Οικονόμου

Ο Βίνσεντ βαν Γκογκ (Vincent Willem van Gogh, προφορά στα ολλανδικά: Φίνσεντ φαν Χοχ) (30 Μαρτίου 1853 – 29 Ιουλίου 1890) ήταν Ολλανδός ζωγράφος. Εν ζωή, το έργο του δεν σημείωσε επιτυχία ούτε ο ίδιος αναγνωρίστηκε ως σημαντικός καλλιτέχνης. Ωστόσο, μετά το θάνατό του, η φήμη του εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα και σήμερα αναγνωρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους όλων των εποχών.

Η επίδρασή του στα μεταγενέστερα κινήματα του εξπρεσιονισμού, του φωβισμού αλλά και εν γένει της αφηρημένης τέχνης, θεωρείται καταλυτική.
(Από Wikipedia)

Τα πιο δημοφιλή του Βαν Γκογκ

Ο Νικηφόρος Λύτρας (Πύργος Τήνου, 1832 – Αθήνα, 13 Ιουνίου 1904) ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες ζωγράφους και δασκάλους της ζωγραφικής κατά τον 19ο αιώνα. Θεωρείται από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Σχολής του Μονάχου και πρωτοπόρος στη διαμόρφωση της διδασκαλίας των Καλών Τεχνών στην Ελλάδα.

Ο πατέρας του, λαϊκός μαρμαρογλύπτης, περιπλανήθηκε σ’ όλες τις μεγάλες πόλεις των Βαλκανίων αναζητώντας την τύχη του και τελικά κατέληξε στην Τήνο. Μετέδωσε στο γιο του τη μεγάλη αγάπη του προς την καλλιτεχνία και ο Νικηφόρος Λύτρας από μικρή ηλικία είχε εκπλήξει με το πλούσιο ταλέντο του όσους έτυχε να τον γνωρίσουν.

Κατά την περίοδο που ήταν μαθητής του Πιλότυ στο Μόναχο, ο Λύτρας ασχολήθηκε με τη λεγόμενη «ιστορική ζωγραφική» με θέματα παρμένα από την ελληνική μυθολογία και την ελληνική ιστορία. Ως επίσημος προσωπογράφος της υψηλής κοινωνίας της Αθήνας φιλοτέχνησε ολόσωμα μνημειακά πορτρέτα μελών των οικογενειών Σερπιέρη, Καυτατζόγλου, διευθυντών της Εθνικής Τράπεζας και άλλων επιφανών Αθηναίων που συγκαταλέγονται στα πιο σημαντικά δείγματα της ελληνικής ζωγραφικής του 19ου αι.

Ήταν από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα στους αθηναϊκούς καλλιτεχνικούς κύκλους της εποχής του. Συμμετείχε και τιμήθηκε σε πάμπολλες εκθέσεις: στις πανελλήνιες εκθέσεις στο Ζάππειο, τις παγκόσμιες εκθέσεις του Παρισιού (1855, 1867, 1878, 1889 και 1900), την παγκόσμια έκθεση της Βιέννης (1873), και τις εκθέσεις που οργάνωνε τακτικά ο Καλλιτεχνικός Σύλλογος Παρνασσός.

Οι ηθογραφίες του Λύτρα, είδος στο οποίο θεωρείται εισηγητής, ανταποκρίνονται στην κυρίαρχη ιδεολογία της αστικής τάξης της εποχής και στο γενικό αίτημα για την απόδειξη της ιστορικής συνέχειας των Ελλήνων. Η πολύχρονη θητεία του ως καθηγητή στη Σχολή Καλών Τεχνών έθεσε τα θεμέλια για την ανάπτυξη της σύγχρονης ελληνικής ζωγραφικής. Αν και προσκολλημένος πάντα στις αρχές του ακαδημαϊσμού της Σχολής του Μονάχου και ανεπηρέαστος από το ρεύμα των ιμπρεσιονιστών, εντούτοις προέτρεπε πάντα τους μαθητές του να είναι ανοιχτοί στις νέες τάσεις. Ως καλλιτέχνης και ως δάσκαλος, ο Λύτρας σημάδεψε την πορεία[6] της νεοελληνικής ζωγραφικής. «Η αγάπη προς το ωραίον είναι η γέφυρα μεταξύ Θεού και ανθρώπου», έλεγε.

(Από Wikipedia)

Τα πιο δημοφιλή του Νικηφόρου Λύτρα